jaha

Det regnar.. idag IGEN! Överväger att ta en städdag men eftersom det eventuellt blir häng här i helgen så känns det meningslöst eftersom jag kommer få göra om det på söndag. Kanske ska jag övertala babe att dra till västerås och köpa utemöbler.. Jaaaa!
Fast.. det är röd dag ..har dom öppet?
tur att man har internet och kan kolla! 
JAAAA..
  det hade dom.. nu ska bara karlsloken (som för övrigt fortfarande sover) övertalas..

Jag: "Kristoffeeer, Dom har öppet på Jysk till 4 idag om vi ska köpa utemöbler!"
Kristoffer: (under en stor rosa hög av täcken!) "grymt grymt..mummel mummel"
Jag: "bara så ru vet asså,förregnarekanduändåintemålabilen!"
Kristoffer: (fortfarande under en stor rosa hög av täcken!) "Vi är faktiskt trötta här!" (syftar på sig själv och den ena a v dom två monstren som ligger utslagna bredvid och snarkar!)
Jag: "Men..Det finns kaffe!"
(End of diskussion!)

Okej, nu kommer det troligtvis ta .. hmm.. 3kvart innan han kommer ner för trappan, så ska han mumsa frukost och så ska han övervägar om det trots allt inte går att måla bilen ändå man kan ju typ... gö ett tält.. av en presenning.. och några pinnar.. och kanske .. ja.. ungefär så kommer tankarna att snurra i hans huvud.. innan han.. typ kvart i 4..kommer in till mig som sitter uttråkad i vardagsrummet och säger " Åhhhhh...ska vi åka snart eller? Jag väntar BARA på dig!"
Lika bra att slopa hela iden på en gång, kanske en springtur i regnet? det är ju trevligt! Eller vad gör lilla byxlöslisa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0