söndagsmys

Sitter nu här i min ensamhet med en balja te och ett gäng popcornsmulor innanför blusen! ("blusen" måste inte alltid nödvändigtvis vara just en blus!) 
Habibi och missarna har gått in i John Blunds sagolika värld och själv blev jag fast nere i soffan framför CSI och med datorn i högsta hugg. Otroligt rofyllt!
Kämpade på som en besatt idag på träningen, det kändes som om energin aldrig skulle ta slut.UNDERBART! Såna dagar gillar vi!
Väl hemkommen,nyduschad och fullkomligt avslappnad så fick Mannen välja film (Van Veeteren-tiden var ju tydligen över!Till min besvikelse) vilket resulterade i..Romper Stomper! Den är hemsk! Alltså, inte hemsk på ett "dålig-film"-sätt utan hemsk på ett brutalt sätt. USCH!
Givetvis, som alla vet, så kan man inte kolla på film utan snacks och eftersom jag har världen bästa svärmor så fanns det nybakad rabarberpaj m. vaniljvisp i köket när jag hade duschat.LEEEEV!!!
Som om inte det var nog så serverades även popcorn och C.C.C (ChiliCheeseCrunchers) !

Och en sak till, skulle kunna äta upp sönosen i Arla-reklamen "KossonaskanigåutihAAAgen!"          

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0