Godmorgon

Idag är en såndär dag, saker känns inte som dom borde och man mår lite tjyvit.
Har iaf bokat upp mig på Nikekonventet, det kommer bli AWESOME, men det till trots så
är det fortfarande något som inte känns riktigt reko, kan bara inte säta fingret på det!
Funderar på en löparesväng runt sjön innan kneget men knäet gör sig påminnt sen i tisdags så tror jag passar!
Är hungrig, men endå inte.. Har tusen saker att göra i trädgården men utanför vräker snön ner så det skjuts framåt.
Idag är sista skiftet för denna vecka, imorn är det dags för core sen bär det av mot uppis för att sen vidare bege sig mot stockholm och lite hälsomässa på lördag.Mysigt!
Meningslöst inlägg men har ingen lust för bloggning, dessutom har tösabiten flytt stan och bor numer i city, inte allt för långt men tillräckligt för att vi inte ska kunna spontan-göra-saker. Trökigt värre!
Usch, nu vart det på tok förmycket negativ energi, inte okej!
Tackar för mig och hoppas kunna återkomma senare med mer sol i sinnet!
So long.



Haha..kul bild!

Kommentarer
Postat av: jessica

åh tipiisst! kommer snart och myser med dig och bäbisarna babe.puss<3

2009-11-05 @ 14:17:05
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Lina Sjöström

Åhhh... det var tider det! =)

Imorgon kommer jag och kollar på dina bäbisar! =)

2009-11-05 @ 17:43:37
URL: http://luckyliniz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0