Storstädning

.. Ja..i trädgården då alltså.. inomhus är det fortfarande kaos efter att vi sålt bort v-rumsbord och hallmöbel.
Grejjer överallt..typiskt sånt jag kan få panik på.. men men.. vet ju att det blir bra i slutändan..

Fast nu ljög jag..det är kaos i trädgården också.. hann väl pyssla i sisådär 2 timmar innan det vart becksvart och man fick treva sig fram bland krattor och spadar ..hann nog göra en typisk trampa-på-en-kratta-på-film-grej minst 5-6 ggr innan jag gav upp och gick in.. men jag kom iallafall en liiiiiiten bit på vägen och det är mer än vad jag gjort de senaste 3 veckorna då jag skulle "tagit tag i trädgården"..

Nu väntar en välbehövlig powernap tätt följt av BodyJam och Pump.. Kom med vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0