svullo

Uhh.. idag är det den dagen i månaden. Helt uppsvälld i hela magen och ont gör det.
Den lille rackarn var på G redan till förra helgen men eftersom jag bestämde mig för att hoppa över galejjet i City pga att jag hade vart sjuk,och fortfarande kände mig dålig så beslöt väl även min polare sig för att vänta en aning,trodde nästan det var nått lurt på G men tydligen så kan man ändra sig.
Så alltså,fullkomligt tajmat med trippen till storstan, i vanlig ordning! (Hultsfred,kärlekssemester..and so on!)

Vaknade av att babe kom hem efter nattskiftet, hade lyckats somna på soffan..igen! Inte vidare skonsamt för ryggen I tell you! Pigg som en nektergal så satte jag igång med "projekt fotovägg" och lyckades komma ytterligare en bit på väg! (Jag försökte hamra så tyst jag bara kunde,babe...Jag LOOOOVAR!) Nuska jag på och beställa lite fler bilder.. insåg att jag måste missat en hel del.. Damn!  

Hursom haver så har jag åtagit mig att hålla i Cirkeln idag också, ordinarie instruktören är dassig så det blir core-cirkel-duschen-uppis! Kommer sussa sött inatt kan jag lova!



Som sagt.. en liten bit på väg..

Kommentarer
Postat av: Lina Sjöström

LOOKING GOOD!!!

2009-11-06 @ 11:01:28
URL: http://luckyliniz.blogspot.com
Postat av: Malle

Snyggt! Gillar att du blandar massa färger :)

2009-11-06 @ 21:08:23
URL: http://malinbengtson.blogspot.com
Postat av: emma

NAJS. Jag hann åka tillbaks.. så det får bli kattungsgos nästa vecka när jag kommer tillbaks igen=)

2009-11-06 @ 22:45:25
URL: http://emmaemet.gaca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0