Ta mi(g) (in)flu(ensan)

Gaaaah..
Idag vaknade jag som en riktig snorskalle, huvet väger väl cirkus ett ton och slemmet hägrar.
Började med att slänga iväg ett meddelande till min kollega på kompaniet om hon kanske kunde ta mitt pass idag vilket hon givetvis kunde göra. Tack Lillemor!
Jag hade nog fixat en halvtimmes Core, kört lite light själv men peppat dubbelt, men tycker det känns så fel att stå inför folk som en träningsprofil och förebild när man snörvlar och snorar. För man ska inte träna när man är sjuk, det  gynnar ingen!

Jag noterade på väderrapporten på aftonbladet att vi får stå ut med MINST 1,5 vecka till med gråväder och regn, med undantag för morgondagens beräknade 3 timmar sol (räknas ej!) ,Det är helt sjukt vad vädret påverkar en, Jag kan ärligt säga att jag mår PISS med det här som råder just nu. Har det liksom vart typ 45 veckor grått och regn av 47 möjliga eller?! Jag blir så jäkla matt.. Vill bara åka iväg.. till donnan i spanien kanske.. eller den andra i schweiz.. eller varför inte en indotrip på några veckor... eller för evigt.. eller så gräver jag ner mig med alla insperationstidningar och planerar hemmet in i minsta detalj.. men det är inte ens kul att vara inne när det här vädret suger musten ur en.
USCH , neggo... I KNow! Men behöver ni lite uppmuntran så kolla in Marianne & Tjock-Steffe 2 bilder ner..
LOVE 'EM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0