Varför?

..är jag så otroligt trött?
..ska vissa saker vara så otroligt svåra?
..kan ingen bara köpa alla mina möbler?
..kan inte Bordet med stort "B" dyka upp framför näsan på mig?
..fick jag inte veta tidigare att jag fick vara kvar på kneget?
..var "ni" tvugna att lura av mig alla semesterdagar under 4 veckor med konstant regn?
..kan inte jag få vara oberoende av pengar,åtminstonde för en dag?
..kan det inte vara boxning lite oftare?
..kan inte min kropp återgå till "nomal mode"?
..kan inte klockan bara vara för en timme sen igen?
måste sova liiiite till men vill boxas.. Dilemma!

Kommentarer
Postat av: emma

du det vi pratade om igår.. om pinnstolar. Åk till pias retur i avesta. dom har massor av stolar i olika modeller.

2009-11-11 @ 19:10:31
URL: http://emmaemet.gaca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0