att tänka och att göra..

är..och kommer för alltid vara två helt skilda saker!

Exempel.1:

Jag tänker: "Puuh..va mätt jag är!"
Jag gör : "gå raka vägen till kylskåpet och tryck i dig allt du kan hitta,gärna sånt du inte tål!"

Exempel.2:

Jag tänker: "Guuuh va trött jag är,så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna!"
Jag gör: "Jag vet, jag sätter mig vid datorn och tvn..samtidigt.. Istället för att gå och lägga mig pronto!"

Exempel.3:

Jag tänker: "Idag ska jag ta det lugnt eftersom knäet gör ont!"
Jag gör: "Varför inte springa upp och ner i grustaget Xantal gånger så jag inte kan gå imorgon?Det är ju kul!"

..and so on..

Ibland blir jag bara så himla trött på mitt "gör"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0