För de som undrar...

JO! Jag kom till ortopeden,han tittade på mitt knä och konstaterade att ..
Doktor- "Ja du har ju ett tydligt glapp så det är ju helt klart en korsbandsskada,det tror jag också..Men det är nog en miniskskada också trots allt,ja..eftersom du har mer ont än vad du är ostabil,jag skickar dig till magnetröntgen (där jag fortfarande inte varit trots att det gått ett år!) ..och ja...det tar väl några månader..förut var ju väntetiderna kortare (SO!?).. men du har ju redan väntat så länge så att vänta några månader till gör väl inget va?!" (GAAAAAAAAH!!!)

Jag- "Hahahaha... okej,tack snälla doktorn att jag fick slösa bort 5 minuter av ditt liv (och 3 timmar..och ytterligare X antal månader av mitt!) ..Ha en trevlig kväll!"

Kommer jag till EN läkare till som "konstaterar" att jag har ett "glapp" så är det nog bara att ringa psyk på en gång, pallar inte mer!

Behöver jag säga att jag tjura hela vägen från västerås!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0