Hahaha


Dagen har vart tiptop! Jag är glad att jag valde att gå hem tidigare igår,för trots vänner,som är fantastiskt roliga och underhållande på det där sättet som är speciellt för gamla fagerstarävar, och är dom där vännerna som alltid ställer upp för en och stöttar en när man mår dåligt ..så är greenman inte svearikes bästa hak..speciellt inte när BJ-bordet är fullt!
Meeen..  det resulterade i att jag istället kunde hjälpa syrran med renoveringen hela dan och avslutningsvis köra stenhårt på kompaniet! Troligtvis var det chokladkakan som jag tröck i mig hos syrran som gjorde susen och toppade energin..(jag veet, mitt lördagsgodis förvandlades denna vecka till söndagsgodis, men vem tusan bryr sig, same shit different day!)
Hursom, nu ska jag hälla i mig en kopp te och sen är det dags att sussa inför morgondagens förmiddagsskift!

IHAAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0