Hipp hipp hurrA

Ack, va ja har knegat på kneget idag..SÅ SKÖNT.. att faktiskt ha en befattning där man får röra å fläsket!
Dagen över lag har hittills känts kanon, bortsett från att jag i panik insåg när jag kom till jobbet att jag glömt laddaren till telefonen...men det ordnade upp sig! 
*Jobbet går bra
*Solen skiner.
*Min faster som jag inte talat med på evigheter ringde
*Min pappa ringde
Han-HÖR UPP!
Jag-ehhh..jaha...
...Och sen började 33 fallskärmsjägar-soldater sjunga ja må hon leva för mig ...
SWEET! Så nu ska jag baka åt dom tills imorgon, det blir toppen!:D

*Jag fick ett presentkort på en heldag som ska spenderas hur jag vill,vart jag vill.. med min babe!
*Det bjöds på SVINGOD marängtårta på jobbet( Inte i min ära men ändå..3 herrar som tagit pension kom och bjussa!)
*Jag får snart besök av diverse släkt för att intaga mina eminenta tårtor jag har bakat!
*Jag har fått tid till röntgen.
*Boxning och Core ikväll! Nån som är sugen på box-sällskap!?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis grattis :)

2009-09-23 @ 18:39:09
URL: http://hahannah.blogg.se/
Postat av: Johan

"..men det ordnade upp sig! .." you are welcome ;) (eller iofs så är det kanske mr Boss som ska ha tack :p)

2009-09-24 @ 07:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0