Jeeezes..

..Jobbade i köket på en bröllopsbjudning i norberg idag/natt med Emma , vi gjorde uppläggningar,serverade,stod i baren,välkommnade gästerna m.m m.m .. och jag säger bara.. JÄKLAR va roligt det var!
Ibland saknar jag restaurangbranschen SÅ HIMLA MYCKET! Och att vi idag bestod av ett sjuhelvetes dream team var ju inte heller helt fel.. vi behövde knappt prata med varandra.. allt bara flöt på SÅ HIMLA BRA!
Innan jag åkte dit var jag skitnervös eftersom Emma berättat att det var ett finare ställe men väl där så kändes allt bara SÅ rätt! Och det är underbart att jobba på såna tillställningar för då betyder allt man gör så extremt mycket och man uppskattas verkligen av festdeltagarna! WOW! Jag är i extas! Nästan så jag är sugen att börja jobba på det lokala haket igen, vore GRYMT! Åtminstonde som ett sidoprojekt.. men tiden.. .tiden Becca.. Jag har typ redan 1000 bollar i luften och en till skulle troligtvis bara ställa till det.. Men det vore kul,det måste jag erkänna!

Hah.. Det här blv ett sjukt långt och pladdrigt inlägg men jag är bara så förbannat nöjd!
Nu måste jag verkligen sova för imorgon ska jag vika. för Lillemor på Cirkelträningen så det är bara på med gympadojerna och dra på den svängigaste plattan jag kan hitta och studsa runt tills svetten lackar!

Nån som har nå tips på skön aerobicsmusik med härligt ös i (INGE E-TYPE!)? Vore grymt om ni hade lust att slänga iväg en kommentar med ett gäng tills imorn när jag vaknar .. målgruppen är typ..kvinnor i övre medelålder.. OKej?!
Fint det, ses imorn då kamrater!
Natti Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0