bläääää

HUaligen vilken dag. allt har känts piss från början till slut (allt förutom kaffepausen med preggo-Liniz,det var mysigt!) konstiga tankar och massa frågor surrar runt i mitt huvud. Vad vill jag EGENTLIGEN!??
Har tappat suget totalt,för allt, skulle behöva gå igenom mig själv med mig själv känner jag. Dock omöjligt när man känner sig konstant stressad fast man är lugn och konstant deprimerad fast att man mår bra vilket man troligtvis inte gör iallafall eftersom man känner såhär! GAAAAH Jag blir tokig. Dysterkvist-inlägg, JAG VET! Jag SKA inte smitta av mitt klagande på er för det mår ingen bra av men man måste ventilera ibland. PJUUUH! Då var det sagt..
Imorgon blir en bra dag. Imorgon är jag GLAD! DEAL!?
Bilden googlad.Den är lycklig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut ska vi ses!! vilken tid var när och hur? (du råkar inte var aledig och ha en bil på torsdag fm då? skulle behöva skjuss från krylbo....)

2010-04-21 @ 10:20:03
URL: http://leeilas.blogg.se/
Postat av: Anonym

10,19 för att vara exakt=) hör av dig på min mobil om det skulle funka! börjar jobba nu...

2010-04-21 @ 12:35:50
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0