framme

Nu är vi i stugan, ett par chips,kisspauser och X antal timmar senare. Vi har gjort oss hemmastadda och spritt ut våra saker ÖVERALLT! Men det gör ju inget för vi ska ju vara här i en vecka!
IMorgon blir det fantastisk vår-åkning i strålande solsken(har jag bestämt!) och jag längtar ihjäl mig.. har även packat ner alla "brädspel" jag kunde hitta.. "TP","Sätt sprätt på en miljon" och "Sune och ryska posten" är några exempel.Vad tror ni om det? Mysigt eller vad!?
Pojkarna dricker bärs och vi alla surfar runt på Linus mobila bredband = Lagg-deluxe så jag lär dra men ska försöka kicka igång mobilbloggningen, har väl slängt iväg sisådär 4-5 stycken som inte behagat dyka upp men vi hoppas på det bästa imorgon!
Sååå... på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0