Hejhopp

Hemma igen efter en hård sthlms helg. Fick träffa min fina vän och sov därmed väldigt få timmar min natt på hotellet då vi satt å tjålade skit och skrattade fram till 3-snåret ungefär men det var ju så längeseeeen!
Shoppade mycket kläder , bodde på hotell,drack soja-chailatte, bevittnade årets grymmaste dansshow(Bounce's SISTA), fick höra Petter jämföra ovannämnda grupp med bottenskrapet (enligt honom ett bandylag från FAGERSTA!haha),träffade vänner,åt god mat,MYCKET mat och höll på att spåra ur på nått jäkla patrask till jäntungar som trodde dom ägde hela Centralen...men hursomhelst så spenderades inte värst mycket pengar, det känns bra och hann dessutom med 2 löprundor under min hufvudstadsvistelse,det känns ännu bättre!
Mobilbloggningen är totalt kaputt därav den bristfälliga uppdateringen men whatevvaah.. vill ni se bilder på mig så kolla in fejjan, där dyker det var och varannan dag upp den ena bilden värre än den andra.
I övrigt så har mitt spånande på livsförändringar sakta men säkert tagit form och jag har satt bollen i lätt rullning..1 mail är skickat och fler ska det bli.. .fortfarande är det ganska plant men jag tycker mig skymta en redig backe nånstans där framme som kan kicka igång farten rejält!Lite lagomt kryptisk igen,mysigt!  Hejja mig!
I övrigt är jag omtumlad, tack för mig!
Jag å Linn på väg till stans bästa kebab/falafelhak..fast jag tog en ENORM räk/fetaostsallad istället,den var god!!

Kommentarer
Postat av: Lina Sjöström

Finally! Du bloggar! =)



Nu ska jag kolla in hotell!

2010-04-26 @ 22:55:57
URL: http://luckyliniz.blogspot.com
Postat av: jessica

loveyoubabe<3

2010-04-27 @ 00:24:09
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0