En dag på r.ECO

Gick upp imorse, taggad på en ny hääärlig dag, drog på mig lite paltor, tände en rejäl brasa som jag värmde mig med, kelade lite med katterna, gick ut till bilen, skrapade rutorna, huuuh...kallt idag..igen! Drog till frisörenSören (eller så hette hon Johanna!) fick en klippning som fick mitt trötta barr att se nypermat ut igen. SNYGGT JOBBAT!
Fick inte ens betala för det eftersom hon tydligen "var skyldig" mig det.. TACK för det!
Drog vidare mot butiken, upptäckte att nya FP anlänt och i MERbilagan fanns en annons från r.ECO som talade om för de som läste att och man var arena medlem så hade man 10% på HELA sortimentet ända fram till 31/1.
Tyckte det var läge att printa ut en kopia och slänga upp på Arenas anslagstavla. Sådärja.
Hade mottagit en FANTASTISK kalender från watabaran somm jag ÄLSKAR!!
Fortsatte med fika på Arena och spökhistorier innan det var dags att börja arbeta på riktigt.
Gick över till mig, där möttes jag av en förvånad slav vid namn Maria som trodde att hon var dum i huvet, butiken var mörk,skylten var vänd till "stängt" och klockan var 5 över 11. WHATS UP LIKSOM!!?!
Jag förklarade att jag lyssnat på spökisar och inte kunnat slita mig, hon förstod!
Hon handlade lite julisar och drog igen.
Jahapp..
Tände marschaller, hängde ut min öppetskylt vid vägen, och frös en aning.
bläddrade igenom min nya fantastiska kalender, tröttnade på det och gick in en sväng till gymmet igen.
Lunch.
Björn fick agera matbud och åka och hämta krubb åt oss alla. Panerad fisk med rotfrukter och kall dillsås från Fårbo. GÖTT!!!
Nu har jag ätit och skulle behöva slumra en stund.
Ställde in passet ikväll då det enbart var 4 anmälda och knappast skulle komma att öka under dagen.
Ganska skönt, då kan jag känna på dagsformen ikväll om det blir träning eller inte. OM så blir det Combat (elelr kanske spinning!? )om inte så blir det soffan. Verkligen inte likt mig att vara opepp men tror jag har nått på G i kroppen ,känner mig lite seg i kolan och så har jag FRUKTANSVÄRT ont i en visdomstand.Kan ju ha ett samband med FLERA VECKORS (alltså veckor PLUS söndagar) med uppbokade saker. Vila är såååå behövligt nu!
Dags för lite te och värme så får vi se sen hur dagen fortlöper.
Auf wiedersehn


Kommentarer
Postat av: jessica

hiihihhihii!

2010-12-15 @ 15:22:00
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0