HELT.SJUKT

Gjorde nyss klart min bokföring för den här månaden och vet ni vad:
JAG FÅR BETALA skatt.
Det är heeeeelt sjukt!
Förstår ni vad det innebär eller!?!?!
Det är det absolut största beviset på att företaget går med vinst!!!!!!
och då har det varit en seg månad denna månad och jag har gjort MÅNGA inköp vilket fick mig att tro att det skulle bli en fet utbetalning till skattekontot men ack så fel jag hade. Det har gått bättre än väntat,
förstå att jag liksom öppnade för 4 månader sedan och REDAN går plus!!!
Jag är bara sååååååå GLAD!!
:)

Kommentarer
Postat av: annie

åh, vad kul becca! GRATTIS! du är så duktig!

2010-12-04 @ 16:46:07
Postat av: Mamsen

Ja du gullan,jag hade inte trott annat med det engagemang du lägger ner för hela värden och dess befolkning...kan bara säga kram och grattis gullan

2010-12-04 @ 19:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0