Panikshopping

..blir oftast den bästa shoppingen.
Drog över till Avesta supersnabbt innan kneget för att hitta lite olika leggings och smycken att mixa med inför morgondagen, vet ju ännu inte vilken klänning jag ska ha så det blev en salig blandning.. men vadå.. med 70% på det mesta av Åhlens och Kicks smyckesutbud så fick jag minst sagt MYCKET för pengarna. (5-6 par örhängen i guess och lika många halsband!)
Sen köpte jag ju då som sagt på mig några leggings och strumpbyxor i olika former och färger så får vi se vad det blir.
Inhandlade även en tub-sjal i gammelrosa,några hårklämmor,ett par bruna pjucks(med klack) på rea och ett kit med i.d smink.. som jag har längtat efter men ALDRIG fått fingrarna ur att köpa..
Sen gasade jag hem.. i 60km/h(!) eftersom vissa tydligen har fel på synen och inte kan se skillnad på 90 och 60 och tycker att det är helt okej att ligga och puttra i mitten av vägen så att en annan inte kan köra om och måste få sne'spel på situationen.

Kommentarer
Postat av: emma

Du får för fan itne köpa nå mer örhängen har jag ju sagt!:)

2010-12-31 @ 00:48:28
URL: http://www.whatgoesaroundcomesaround.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0