..

Jag vaknade strax före 8-snåret (innan alarmet) av att solens strålar kysste mina ögon , skuttade upp..(ajajaj..dumma fot!) och efter lite kaffe trotsade jag mina krämpor och promenerade ut till stallet i det otroligt fantastiska vädret. Väl framme möts jag av mockade boxar, Tack Sandra, så det var bara mat och rid som återstod..pulade runt lite utan stress och red sen en lång,varm barbacka-tur på Göstisen,avslutade det hela med lite avancerad dressyr (nåja) på ängen i dryga halvmetern snö där han fick pulsa på ordentligt, tränade även vikthjälper genom att skriva "gösta" stort i snön.. gick väl sådär men ändå.



Efteråt var både jag och häst lagomt varma efter både sol och snö-puls så bebisen fick gå ut i hagen med ett varmt täcke och själv så lyssnade jag på mina skador och smilade in mig hos systeryster som kom och plockade upp mig för att senare fortsätta denna underbara dag på det lokala fiket med en räkmacka och en chailatte med samma syster.

Vi skildes åt och jag drog till kneget där jag nu sitter av tiden.Slutet gott allting gott och 3 timmar kvar.
Adios Amigos!

Kommentarer
Postat av: jessica

vet inte riktigt.. när slutar du på fre?

2010-02-08 @ 20:36:45
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: jessica

fredag kanske kan vara något då?tänker du dig hemmamat och hemmavin eller utemat och utevin?

2010-02-08 @ 22:00:18
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: myrre

det var sviiiiiiin kuuul! :)

alla dina lysrör :)

2010-02-08 @ 23:26:27
URL: http://cpmy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0