Sontag

Dagen har hittills gått i lugnets tecken, startade med att vakna upp på soffan vid 7-snåret och inse att min rygg åtagit sig en något onaturlig form,knakade och brakade lite för att sedan inse att det inte var nån idé att lämna den varma härliga filten för att släpa sig sig upp till ett iskallt täcke så jag somnade om (otippat!) Vaknade sen runt halv 9 av alarmet och solens halvljummna strålar i fejjan, hade planerat in skidor efter det kommande 10-mötet på kompaniet men efter en snabb kik på termometern så backade jag för det förslaget och drog filten över mig för ytterligare en liten stund för att senare övergå till Facebookande, bloggsnokande och verklighetsuppdatering på aftonbladet.se.
När klockan hann ifatt mig så pallrade jag mig upp och drog på mig lite paltor,tog en banan-to-go och begav mig mot hallen för en dejt med brudarna. På 1 och 1/2 timme så plöjde vi igenom både det ena och det tredje och jag kan glädja er "NewBody"-frälsta med nyheten att en ny försäljning av produkterna kommer starta inom kort..

Efter att ha lämnat av "Sommaren med Göran" ,som jag såg med babe igår och vi båda skrattade högt och mycket till, på ICA så tog jag en tripp ut till mor och far där jag kastade i mig vitlöksladdad potatisgratäng med paltkoma framför "Top Gear" som resultat, hängde väl kvar i en 3 timmar och hann väl under den tiden bälja i mig ca. 15 koppar kaffe och avverka 3-4 magras men även pula med lite nya box-övningar som jag tänkte prova på ikväll så nu måste ni ju komma och köra järnet med mig klockan 17. Det är ett krav! Capiche!?



På tal om boxning och film så är detta en annan grym film om just boxning(fast i mer fighter-anda förstås). MILLIONDOLLAR BABY.. Rekommenderas starkt!

Kommentarer
Postat av: josefin

Oh, million dollar baby, den är extremt bra, fyfan vad jag gråter av den :(

2010-02-23 @ 09:13:40
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0