Funderade

..ni vet det där genomskinliga blöta som man använder för att fukta strupen med? VATTEN tror jag det kallas..
Rätta mig om jag har fel men visst är väl det lite av en medelsvenssons rättighet att liksom kunna fylla ett glas med denna sörja direkt från kranen när man känner sig lite törstig?
Nähää..vilken tur att jag hade fått allt detta om bakfoten för ur min kran kommer då inte en ynka droppe!
Men vad gör det,enligt "The Ring"-storyn klarar man sig utan vatten i 7 dagar och förhoppningsvis har väl rören hunnit tina upp tills dess,om inte så får jag väl koka snö eller nått!
Guhh va kul det är med vinter,snö (<--inte ironi!) OCH 27 MINUS!(<---IRONI!)

Kommentarer
Postat av: Kalasgott

Trevlig blogg du har här!! :)

2010-01-06 @ 16:10:58
URL: http://kalasgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0