Lyckobringare

Nu har jag haft min box-premiär på kompaniet och herre min lord.. IM HOOKED! Visst, man har gått på typ 3000 boxpass i sina dar (nåja!) och jag älskar det med hela mitt hjärta men aldrig kunde jag föreställ mig att det skulle var MINST lika kul att instruera i det. JAG ÄR SÅ FÖRBANNAT GLAD!

Nu ska här firas.. först lite krubb sen blir det en STOR skål med hallon och mjölk. MITT BÄSTA!
Imorgon väntar fm-skift så det blir tidig kväll i kväll.
På återseende kamrater och glöm INTE.. FYS/CORE med mig på tisdag klockan 20.
Fagerstahallens Judolokal. BE THERE!

www.aerobickompaniet.se




Happy face

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallon är verkligen bara så himla gott! :)

2010-01-17 @ 21:06:36
URL: http://emmacecilialundberg.blogg.se/
Postat av: Sara

YIPPIEEE!!! :D

2010-01-17 @ 23:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0