JEPP!

Nu var det dags igen, jag tänker åter igen inte ursäkta mitt dåliga bloggande då de som känner mig vet att jag haft häcken FULL!
Arbetet med företaget går bra och det börjar närma sig öppning,jag kommer att göra om lite här i bloggen inom kort så att butiken får sin egna hörna. HÅLL UTKIK!
Midsommarhelgen var åtminstone den lugn, den spenderades med en mycket fin vän på en mysig herrgård på landet med mycket god mat,alfapet..och 3 galna hundar som var mer vilda än tama.UNDERBART!
Jag har börjat att greja i lokalen nu så den som känner sig manad får mer än gärna hjälpa till, jag kommer att vara där i stort sett alla förmiddagar denna vecka,det är målning och tvättning som gäller, jag klandrar inte den som hellre sitter ute i solen denna strålande vecka då jag gärna själv legat och stekt men OM ni är less på den så får ni gärna komma och hjälpa mig.
Utöver detta så har det inte hänt värst mycket.. eller JO! .. jag valde TVÅ bågar eftersom jag inte kunde bestämma mig, det blev nr.1 och nr.4 !
Det var nog allt för stunden,
på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0