Som jag skrev nedan..

så har jag bloggtorka, och då snackar vi inte i händelser utan i tid!
När det är så pass att man behöver BOKA in en tid i almenackan för att träffa sina vänner så har man då VERKLIGEN inte tid att blogga, att mitt facebook-konto får existera är än gåta för det är då den största tidstjuven av dom alla, åtminstonde om man bortser ifrån arbete och sömn.
För att komma med något vettigt pladder så hade jag lite egentid (när jag bakar hamnar jag som i trans men under tiden så ringde jag 14 ,smått viktiga,samtal så HELT "egen" var inte den tiden.. heller!) och bakade en rabarberkaka (rabarber från trädgården!) m. kardemumma och ingefära, åt mina kollegor! Väldigt uppskattat!
Hursomhelst, jag är stressad, och det märks på och i min kropp.
Men snart så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0