friskis

Det vart (blev) inge kneg idag, jag klarade inte av det efter att ha sovit 0 minuter när det var dags att gå upp, vart (blev) även påmind om att det ju är fullmåne nu och jag har ju kanske nämnt förut att jag är lite känslig för just fullmåne,(får extremt svårt att sova och en svag, djupliggande huvudvärk).. så jag blev kvar hemma,kanske lika bra för jag har varit väldigt hostig idag! Nåväl, nu känner jag mig frisk i kroppen så imorgonbitti klockan 6 bär det av ner till bruket igen. (Vilket,ni kanske förstår, betyder att jag borde ligga till sängs nu!)

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: smäm

oj, vad märkligt att fullmånen kan orsaka sånt!

2010-03-31 @ 14:58:07
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Johan

ja det B L E V inge kneg :) brabra



(lär fagersta prata korrekt en person åt gången :p)

2010-04-02 @ 23:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0