Fyfan

Förra veckan var ju en tiptopvecka men såklart får man betala för det.. vad hade jag trott!? Jag kan tala om för er att det tar ganska precis EN timme att fylla en normalstor skalle med snor.Nu snackar vi alltså i sovande tillstånd!
Typ EXAKT en gång i timmen (23.54,00.53,01.56,02.50,03.54,04.37,05.14,06.23,07.38,08.29) har jag i natt vaknat för att jag varit tvungen att tömma huvudet på klet och hosta ur mig en kvarts lunga. Det kallar jag kvalitetssömn!
Dessutom är den veckan i månaden så utöver irritationen uppkommen av sömnbristen så ligger även det fanskapet och trycker långt ner i magen.
Utöver detta elände så har jag en kaka i ugnen som jag ska ta med till mina arbetskamrater idag. En Hahacho-kaka närmare bestämt (Hallon,hasselnötter och vit choklad) vilket troligtvis kan ha varit den absolut godaste kaksmeten jag någonsin ätit (..tar jag för givet ,eftersom jag varken känner doft eller smak så hoppas jag på det bästa!)
Jag uppdaterar senare med kollegernas uttlåtande!
Mitt nästa bekymmer är vad sjutton jag ska peta i mig idag?! Jag passar på att hälla i mig mina "äckliga" tesorter nu när jag ändå tappat smaksinnet så jag blir av med tramset men tyvärr kan man ju inte leva på te utan behöver ju faktiskt nån riktig föda också, dock vill jag ju inte lägga ner tid på nått som kanske smakar fantastisk utan behöver hitta nått snabbt,enkelt och mättande som inte har nån direkt fantastisk smak som jag kommer känna en saknad till.. Förslag?! Ajuste, det måste vara halsvänligt också, dvs något som "bara slinker ner" och inte något som river...
En snor-röd snok med snorpappersgnuggade,svullna läppar och tillhörande påsar under ögonen.
Nya trenden.True story!

Kommentarer
Postat av: emma

nyponsoppa och smoothie

2010-03-25 @ 11:33:27
URL: http://www.whatgoesaroundcomesaround.se
Postat av: Mamsen

Passa på att äta B-vitaminer det smakar pest....men ska ju vara bra mot Alzheimers har jag hört... sköt om dig älsklingen och krya på dig...Kram

2010-03-25 @ 20:09:30
Postat av: annie

äh fy vad värdelöst! hata hata förkyldningar. krya på dig!



och svar på din fråga, jag har börjat satsa rejält på löpning. har fått en egen tränare, en gammal landslagstränare för sprinter. han är ca 75 men stenhård och sjut kunnig. målet är att börja tävla men vi får se hur det går. :) därför kan jag inte träna lika mycket på kompaniet längre men ska försöka klämma in några dagar. jag saknar det!

2010-03-25 @ 21:26:19
URL: http://metrobloggen.se/vivalavida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0