Gone baby,gone!

Sitter just nu och glor på "Gone baby,gone!" på kanal 5.
Det är en bra rulle,sett den!?
En sak som slog mig nu som även slog mig när jag såg den första gången när den nyss kommit ut (vilket var ungefär i samma veva som lilla "Maddie" vart kidnappad i portugal) var hur otroligt lika Maddie och den kidnappade "Amanda" i filmen är.. En slump?Absolut! Läskigt?Hell yeah!
Utöver detta så har jag inte så mycket att tilläga, förutom att jag fallit för grupptrycket och tagit hem "Twilight"-rullarna.Jag ska ge det en chans,massa miljoner människor KAN ju inte ha fel!Eller?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många finns det. sett 1 och 2 har 3:an kommit?

2010-03-11 @ 23:22:41
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0