slödag

Hade en supermysig kväll igår. Tanken var först att det skulle bli en tur till v-ås för att slira runt med min älskade gamla vapendragare som jag fortfarande inte sett på hundra år och saknar nått otroligt,men då jag inte känt mig reko så ville jag inte dra mig till en stad 7 mil bort för att sen sluta som en "partypooper" sååå då var det tänkt att det skulle pysslas i min andra älskade vapendragares galleri, dock vart min promenad lite lång,klockan vart mycket,och det ena med det tredje så det slutade i att fröken kom över till mig istället, så vi satt framför brasan och  spelade kort,rökte vattenpipa och snackade skit i flera timmar medans alla våra jämnålders kamrater betalde 180 spänn för att slira runt på ett överfullt hak med läckande tak.
(rim..he he!)Underbart!
Plötsligt kommer K. hem och förstör med sin manliga närvaro(!) så vi for vidare en sväng upp till min vapendragares vapendragare där vi chillade,lyssnade på vinyl och snackade kroppsbehåring. Mycket trevligt! och framåt småtimmarna drog vi vidare för ett par omgångar biljard.
Mycket trevlig kväll med en mycket trevlig vän!
The End!

Kommentarer
Postat av: myrre

hahahaha :)

2010-03-07 @ 18:26:37
URL: http://cpmy.blogspot.com
Postat av: emma

mycket trevligt ja. tack för fikat idag.

2010-03-07 @ 20:55:54
URL: http://www.whatgoesaroundcomesaround.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0