solnylle

efter depp-inlägget härmdagen om att jag saknade min vän (som jag inte träffat på nästan 5 månader trots att hon bor i samma land,och inte har vi ringt varandra heller! ) vilket jag mått uppriktigt dåligt över en tid så hann jag inte mer än stövla in på fejjan förrän mitt hjärta gick i tusen bitar, allt pga ett missförstånd!
Hursomhelst, det ordnade upp sig och nu har jag fått prata av mig lite med min vän som till min besvikelse tänker styra kosan söderöver ett tag framöver, ännu längre emellan alltså, men desto större anledning att ta en längre semester för att bara få vara med henne..
Nåväl, det som fick mitt hjärta att slå frivolter var att efter deppet jag kastade ur mig så har 3 vänner, hört av sig och frågat, "Hur sjutton ligger det till!?" , sånt här blir jag sjukt rörd av ska ni veta.. så då kom det några tårar till..
Nu ska jag ut denna underbara vårvinterdag och njuta av solen för att senare avverka veckans sista bruks-skift. SWEET!


LOVE U mina vänner

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas allt löst sig tjejen...



Rebecca håller du i cirkeln imorgnon :) ??



Känner för att bli lite smittad av din positiva energi :)

2010-03-11 @ 11:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0