Ännu mera prover skickade,denna gång från ...

dsc01400 (MMS)

Ännu mera prover skickade,denna gång från faith in nature. Efter ett mail till deras huvudkontor i uk. Så fick jag svar att jag skulle höra av mig till biofood som är återförsäljare i sverige.Jag hann knappt läsa mailet förrän det damp ner ett paket från biofood med varuprover samt lite nya produkter som ännu inte finns på marknaden OCH ett handskrivet brev som förklarar att detta var på order av Angela på FIN.VI BUGAR OCH BOCKAR!


Kommentarer
Postat av: P

Hej!



Ett tips från mig är produkter för barn... Jag vill ha bra grejer till mina barn, jag vill inte tvätta dem eller smörja in dem med produkter som kan hämma deras fertilitet exempelvis..



Så produkter för barn! Är mitt heta tips.

2010-05-14 @ 19:55:42
Postat av: Linn

Becs, faith in nature är så himla bra. Jimmys favorit är "Hampo" . Och Fleddi älskar deras aloe Vera- tvål. Barngrejer är ett bra tips. Har du tänkt på intimprodukter? Det finns allt från tamponger till mer sexrelaterade saker som glidmedel m.m Har inga märken på det här men natura care är

något som flimrar förbi. Har en tjej som gör egna tvålar och schampo oxå. Hon bor i norberg. Skickar hennes nummer.

2010-05-15 @ 12:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0