en vänskaplig vecka+

I torsdags förra veckan så plockade jag upp en vän som man inte ser alltför ofta,vid tåget på förmiddagen och så umgicks vi ända tills det var dags för mig att dra till kneget. Härliga tös!
På fredagen hälsade jag på nästa fantastiska vän i hennes galleri där tanken var att vi skulle styra upp stället inför den kommande marknaden men som vanligt så snackar vi mest. MYSIGT!
På lördagen bar det av mot sthlm med ett gäng glada damer där det bjöds på underbar show med BOUNCE och på kvällen fick jag ÄNTLIGEN träffa min fina fina vän igen för första gången på ett halvår.MASSA kärlek!
På söndagen blev jag upplockad av ett glatt gäng, hälften Stockholmare och hälften Falubor och med dessa sköna lirare mös jag HELA eftermiddagen. UNDERBART!
I måndags träffade jag min fina vän igen hemma hos hennes mor där vi hinkade typ 15 koppar kaffe,mumsade på nybakat bröd och tog igen massa förlorad tid! KÄRLEK!
Avslutade måndagskvällen med att tjåla i typ en timme med en annan vän som jag träffar för sällan.
På tisdagen spenderade jag HELA eftermiddagen i Västerås med min underbara vän igen, GOSH , vi har sååååå mycket att ta igen och såååå lite tid att göra det på. ÄLSKAR DIG!
På onsdagen var det möte med alla goa träningstjejer, vi är verkligen ett härligt gäng!
På torsdagen åkte jag över till Avesta för ett möte och passade då på att snabbdejta min tatuerande kamrat som jag också träffar alltför sällan, vi umgicks jämt förut han och jag. Trevligt!
och på vägen hem svängde jag in hos den fina vännen med galleriet och bollade lite idéer, hon är ett FANTASTISKT bollplank den där tösen!
Och igår så hade mitt hjärta bjudit hem en drös med fina vänner och vi passade på att premiärgrilla i trädgården.
Slutligen så har vi haft rullians här hemma idag,då vänner kommit och gått och nu senast hade jag besök av mitt favvo-preggo som jag även bakat än härlig pepparkakskladdis åt.Dessutom sa lilla Leon "Hej!" med besked och sparkade mig på handen.Sötnöten!

Som ni förstår så mår jag underbart bra i själen just nu efter att ha fått tillbringa den senaste veckan med mina absoluta favorit-personer, dessutom så kommer allas vår schweizer-herre hem under den kommande veckan så förhoppningsvis fortsätter denna underbara lycka i samma mönster.
Jag ÄLSKAR mina vänner!



Kommentarer
Postat av: jessica

ÄLSKAR DIG ! ! ! <3

2010-05-01 @ 23:12:23
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0