I en eko-djungel

Började ju morgonen med spinning då, full rulle!
Nu hade jag mottagit flera mail med prislistor från leverantörer av ekoprodukter och HERRE GUD säger jag bara.. det här ÄR en bortglömd marknad, det finns för sjutton ALLT, nu blir jag bara mer och mer taggad!
MEN. Då till den stora frågan,
personligen skulle jag vilja ha varenda produkt men med lite snabb matte och 15kvm så behöver man ju inte direkt vara raketforskare för att inse att det inte skulle gå ,SÅ, då ligger bollen hos er, KONSUMENTERNA, vad skulle ni kunna tänka er att betala nån krona extra för, när ni vet att det är framställt på "snäll och grön" basis!?
Bolla med mig,SNÄLLA!!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag köper dig, vi ses aldrig så jag köper dig så du kan flytta hem igen...men det är klart... Kristoffer blir väl ledsen då men får jag så kan jag köpa honom också...vi har ju plats....=))

2010-05-07 @ 18:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0