Tack ..

Hanna!:)

Idag har jag bara varit oerhört trött och utmattad.
Jag har åstadkommit 0% på to do-listan VÄLDIGT frustrerande.
Istället har jag skickat några mail,facebookat,ätit jordgubbar med grädde till lunch och egenkomponerad chokladbollssmet med kesella till middag.(och så undrar jag varför jag är trött!?)
Tänkte dra å pumpa vid 7 snåret men aldrig har det varit så svårt att pallra sig ur soffan,ser fram emot morgondagens box/dans/balance då istället,återhämtning idag, trippelt imorgon!Det låter som en plan.
På söndag kl:14 är det dags för ett Perfect Home-party hemma hos mig så tills dess lär jag städa undan och pyssla lite så inte mina gäster blir ivägskrämda av kaoset som råder.
Trevlig inspiration,Fina saker,Kaffe med dopp och Inget köptvång.
SÅ,Alla ni som är lite sugna på att spana in läckra inredningsprylar ur PH-kollektionen är hjärtligt välkomna!
(säg gärna till om ni kommer så jag vet hur mycke fika jag behöver göra!)

UPDATE: Finns även en utskickad inbjudan på fejset för den som brukar hänga där, då blir det lätt att se hur många som kommer och kom ihåg att meddela om ni tar med er någon, det finns inget begränsat platsantal men däremot så måste jag veta hur mycke jag ska baka :D


Kommentarer
Postat av: Malle

Jag kommer :) Inredning och fika kan man ju aldrig få för mycket av! :)

2010-05-11 @ 22:51:28
URL: http://malinbengtson.blogspot.com
Postat av: Hanna

varsågod :)

2010-05-13 @ 20:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0