WOW alltså

Fredag-
UNDERBARA,underbara vänner. Vi samlades 4 glada tjejer i min lya, vi gjorde thai-soppa och tröck i oss godis,ostar och chips så det stod härliga till och så lirade i TP ..i typ 4 timmar. Och GUUUUD va vi skrattade, träningsvärk i magen magen DeLuxe. ÄLSKAR ER TJEJOR!

Lördag-
Sockerkoma, möbelmålning och häng. Mattssonator, vår schweiziske vän är på besök så vi mös, lirade elgura,käkade pizza och drog till öltältet..klockan 1. Mindre värt. Men allt blir bra i våra fina vänners sällskap.
Väl hemma (klockan 3 typ!) så ställer sig Fredrik och gör PIZZA. Så jävla gott. Och Kristoffer gjorde ett storkok Thaimat. "Men jag tänkte att då kan jag ju äta dethär hela veckan!"

Söndag-
Tårta till frukost och så ut på äventyr.

Update: TYDLIGEN... så är det bara lördag idag... har ni hört nått så galet!?! Så alltså.. .när ni läser detta inlägget så får ni tänka en dag minus.. okej!? (tack lina att du uppmärksammade mig på detta,pinsamt om jag gått till jobbet imorgon och så hade det inte varit nån där och hemma hade mina PerfectHome-gäster stått och väntat otåligt.. Jobbigt läge liksom!;D )



Kommentarer
Postat av: Lina Sjöström

Vännen, jag vet att helgerna är korta och så.. men vi var 4 tjejer hos dig i torsdags och igår var mattssonator hos er och då var det fredag. Idag är det dock lördag och imorgon är det söndag och då ska du ha inredningsparty! =) Älskar dig!

2010-05-15 @ 15:21:47
URL: http://luckyliniz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0