bröllop och havandeskap..

..fast inte mina egna!
hihihi, tji fick ni! :)
Den och den ska giftas.
Den och Den och Den och Den ska ha kids.
Det är ju helt fantastiskt..en babyboom...iår IGEN!
Konstigt va?!  ;P
Nåväl, än är det inte dags här iaf, jag har ett företag att tänka på och han har väl... skotern!?
Jag återkommer till ämnet när det är dags!
Kvällen har rundats av med ett Core-vik och lite MuskelCardio. KUUUUUUL!
Sen hade man tydligen använt mig som exempel på en person som man blir glad bara av att se, sånt gillas..
OCH VÄRMER!
Sen blev det en trevlig pratstund nyss med min lilla virriga fryslort som satt i badet..plaskplask.. på söndag har vi en dejt!
YEEEEAAAAAY!! :)
Hon är bra fin alltså den lille tösabiten,snygg är hon också!
Japp-intressefaktor!
Tjohejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0