Javisstja..

glömde även berätta att när jag då var på denna företagsfrukost så kom jag på..efter typ en timme.. att jag glömt min kasse med min dator ..UTE I CYKELKORGEN!!! Det var en intressant upplevelse! det kändes ungefär som om nån sköt en granat i magen på mig och färgade huden i mitt ansikte kritvitt. MEN, tro det eller ej.. den låg kvar.. TROTS att kassen med öppningen på vidgavel och man klart och tydligt kunde skymta min MAC. Fagersta är nog inte så pjåkigt trots allt!:P
Nåväl .. efter diverse händelser i tidigare inlägg så har jag i övrigt haft en RUGGIGT bra kassadag, sytt en maskeradkostym i samråd med Cicci, gjort ett utkast för en annons,druckit kaffe te kaffe te, blivit bjuden på middag,haft besök av hela släkten samt avrundat det hela med att inviga de nya löpbanden på gymmet i 40minuters uppförsbacke. (Jag som skulle ta en vilodag..ÄSCH..det blir till helgen!)

Nu godnatt!

Kommentarer
Postat av: jessica

JAG är frisk och mitt hjärta mår relativt bra så jag FÅR träna babe ! ! ! :D

2010-11-05 @ 01:34:32
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: jessica

"mitt hem är ditt hem" du är fantastisk <3

2010-11-05 @ 01:36:44
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0