jorå..

det var en sak jag tänkte klargöra nu som jag tänkt göra mycket tidigare men helt glömt av..
..att om någon av er frågar om vi ska ses/om jag ska följa med på något/göra något och jag säger att jag inte kan för att jag har träning så ska ni observera på HUR jag säger det.
alt.1: "Jag kan inte för jag ska träna!"
alt.2: "Jag kan inte för jag har ett pass"
alt.1 innebär att jag ska gå och träna på någon annans pass, kan utan vidare skippas och skulle utan vidare kunna skippa detta för att ses/göra/åka med nån/nånstans istället.
alt.2 innebär att jag personligen ska hålla i passet och därför heller inte kan skippa det hursomhelst då runt 20 träningssugna personer troligtvis kommer bli VÄLDIGT besvikna.
SÅ, då behöver ingen bli ledsen eller så för att den tror att jag hellre tränar än umgås. OKEJ!?
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0