EGO-BOOST

Häromdagen så körde jag ett träningspass (som deltagare!) och kände mig ärligt talat som en död sill, ingen ork eller energi nånstans.. MEN.. efter passet så säger instruktören såhär " Du bara stod där och utstrålade energi och man blev så himla peppad av dig..." ..säger hon...till mig! Helt sjukt! Då blev jag glad!
Idag kom Vafab-bruttan som tipsade tidningen "Cirkulera" om mig in igen och vi babblade på lite och jag sa att jag var jättetacksam att dom gjort detta och då säger hon " Det var så kul att dom också uppfattat dig som en sån glädjespridare" Jag bah.. ahaaa!? så fortsätter hon " JA, för efter att jag gick härifrån sist så bara bubblade jag av glädje och energi..bara av att ha träffat dig, och dom från tidningen kom till mig och sa att dom haft exakt samma känsla, vissa människor tar ju så otroligt mycket energi medans andra ger och du hör utan tvekan till den sistnämnda gruppen! Du sprider väldigt mycket positiv energi!"
(Här höll jag på att börja grina)
"MEN OJ!!! TACK så mycket, vad glad jag blir!" (fet underdrift!)

Alltså detta är verkligen ett återkommande fenomen, Det känns bra att kunna sprida glädje fast man känner sig som en död sill, det gör det VERKLIGEN!!!

Tack du okända sopbils-prinsessa, du gjorde MIN dag!!
Ps.Johanna, om du läser detta.. KOLLA VAD PLATT MIN LUGG BÖRJAR BLI!!! ds.

Kommentarer
Postat av: jessica

heeeeelt sant ju!!! :D <3

2010-10-19 @ 20:19:10
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Anna = sopbilsprinsessan

Alltid kul att göra någon glad :-)

Vi ses säkert flera gånger.

Behöver snart köpa honung...

2010-10-20 @ 08:32:46
Postat av: Becca

Ja det hoppas jag!:)

TACK igen!

2010-10-20 @ 11:52:02
URL: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0