helg... IGEN!!

Veckan har gått SÅ JÄKLA SNABBT!!!
Imorgon är det redan fredag och det betyder:
1. Jag premiärar med det schemalagda afropasset. WOHOOOOO!!!
2. Det bjuds på maskerad på "Gubben" då svägerskan den äldre fyller 25 barre.
Jag har personligen sytt både min och Kristoffers dräkt och är så himla NÖJD!!Stolt som en tupp skulle jag vilja säga!  Men tydligen verkar det som om ingen sett filmen som vi tagit karaktärerna ifrån?!? Hur det ens är möjligt kan jag ju undra då det är en av Disneys bättre.  Den som däremot tror att vi på nått sett kommer briljera på denna maskerad så som vi gjort på Linus eller Emmas maskerader är dock ute och cyklar, skulle nog kalla oss för ganska alldagliga faktiskt. MEN.... bilder kommer imorgon.. PEEEEEEPP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0