På G!

Idag ska jag vika för Fredrik på BOXEN, är sjukligt PEPP inför detta och skulle kunna dö litegrann för att få hålla i det passet oftare!
Håller utöver detta på att öva in ett annat grymt pass som kommer bli AWE-SOME!! Detta ska hållas lite då och då för en speciell skara.
KUL!
På måndag är det även dags för mig att ha Veckans pass.. WOOPWOOP! Det är hektiskt nu men jag ÄLSKART!!! :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I övrigt så rullar det på såklart.
Hösten är här om ni hade missat detta! Jag sitter och hänger i butiken, myser lite osv. sen är jag ganska hungrig också men vet inte vad jag vill käka.
Till helgen verkar det som att det blir Stockholm igen men inget säkert, Vi får se!
Det är Frontline RailJam på plattan och detta brukar även resultera i ett hejdundrans galejj. Funderar på att ta med babe på hotell för lite kvalitetstid men vi får se vad våra pluskor säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0