PJUUH

Jag var SÅ.TRÖTT igår.
Mina ögon vägde ett ton kändes det som.
Efter en härlig dag i butiken och ett par grymma pass på kvällen + målning av typ 1 meter vägg hos Mysis så var det då dags att kasta sig i soffan med en portion färsk pasta med spenat och ricotta och ett glas rött som sippades på i cirkus en timma då det nog legat lite väl länge i kylen.
SEN BLEV ALLT SVART!!
..Och jag vaknade 10 i morse, vred lite på mig ,kollade facet, somnade om, vaknade igen ALLDELES FÖR SENT, stressade till le boutique och nu är jag här efter massor med härliga beökare och kunder. LOVE U!
Johnossi pumpas på i högtalarna då detta kommer spelas 200 meter längre ner på gatan hela kvällen.
Kommer jag vara där? Nej! ..eller?!
Stockholm alt SÖMN känns mer lockande!
Nya örhängen...
..med matchande outfit!

Kommentarer
Postat av: jessica

du är ju så tjusig min lilla karamell :)

2010-10-17 @ 00:44:12
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0