r.ECO-häng

Affärerna rullar på i butiken, och jag måste påminna er om att ni MÅSTE läsa November-numret av Vafab's magasin "CIRKULERA" som går ut till alla hushåll som har någon form av sophantering. I'm IN!!! :D
Imorse hade jag mys-pys-frukost med Ems, så jäkla bra, andra torsdagen i rad, vi kanske ska göra detta till en tradition!? Sen är vi glada också. VÄLDIGT glada!
Ett hjärta har för övrigt börjat blogga igen. ÄNTLIGEN min älskade kittykatt!!!
Ett annat hjärta fyller år idag och jag planerar in en kik i afton. Härligt!
Imorgon blir en kul dag tror jag, är laddad inför kvällen på både 1,2 och tre sätt! :)

Kommentarer
Postat av: emma

Ja. myspys måste vara det bästa som finns

2010-10-16 @ 00:48:39
URL: http://www.whatgoesaroundcomesaround.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0