WEHOOOOO!!!

Ytterligare en helg som inte kommer spenderas på hemmaplan!
Efter att jag bommar igen le boutiqe idag så drar jag och mannen till Falun, han åker ju givetvis dit för att se på crossar och skoters med grabbarna medans jag, å andra sidan, ska mysa med alla härliga falubruttor. Vi ska kramas ,vina och dansa röven av oss!!! MUMS!!
Och på söndag, då ska jag och Sara (och kanske några fler...?!) testa på "Må bättre"s pass-utbud  ,  hennes "hemmagym" men jag får träna där gratis eftersom de ingår i CMS liksom mitt gym! WEHOOOOO!!!! :)
(Söndagens äventyr beror ju heeelt på om vi lever efter kvällens drabbning! ) :D
Tillägnar denna låt åt min dancehallqueen,SARA:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0