PeppingParty

mjao.. det kan man nog kalla det..
Har en del kul övningar som jag studsar runt med i skallen inför kvällens MuskelCardio (MC liksom..hur rått låter inte det!:D )
Jag råder alla träningsvärkssugna krakar att pallra sig iväg till Arena klockan 18.45 för då börjar passet.
i övrigt är jag lagomt nöjd med dagens outfit:
Kanske svårt att se men det är hursom helst en grön/turkos fantstisk sjal(myrornas-kap) GRÅMELERAD trekvartsärms-oversize-tröja i tjockare material, SVARTA leggings,Vita Cheapos-dojjer.. och så i ren Beccish-anda =multifärgade raggisar! Svinmysigt,svinhöstigt och svinballt! Så är det!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jippi...glömt att fråga om du uppdaterat, trodde det var min nya dator som inte uppdaterade..:)... skönt att du är med i matchen igen....men jag förstår att firman tar all tid...kram

2010-09-08 @ 19:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0