Tjooohooooooo!

Vart kom det här grymma humöret ifrån!??! VA?!!
Gammalt groll är utrett efter ett trist avslut. Älskar dig katten!
Oh Shit, all smärta i benen är som bortblåst, passet idag gick GRYMT och trots att det var total fokus på ben och bål så fixade mina löparben det galant och jag känner mig superfräsch (bortsett från CO-CO the Clown-näsan då efter allt snytande!)
I butiken rullar det på och jag har haft många trevliga besökare idag och dessutom en ny liten text i gästboken som löd "Fagersta verkar vara ett toppenställe,jättehärligt initiativ!" gissar att det var familjen som min syster pratade om som kommit in och varit jätteintresserade i lördags.
Sådär ja, ett helt meningslöst inlägg sprudlande av glädje.
ÄLSKAR DIG KOMPIS<3

Kommentarer
Postat av: jessica

ÄLSKAR DIG <3

2010-10-02 @ 10:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0