åååååhhhhh,

jag saknar min man!!! <3
Idag har jag haft kontakt med FK igen, kanske nämnde jag tidigare att jag ringde igår och fick nummer 499 i kön. SUCK!
Men dom ringde iaf upp efter 2 timmar och idag ringde det en ny dam som hade sett över frågetecknen och det var både på gott och ont, det som var bra var att dom höjde min sjukpenningsgrundande inkomst eftersom den som egen företagare tydligen var högre än min lön från Stainless
(eftersom man gör allting runtomkring så som bokföring etc. själv. )
.. det dåliga var väl då att trots att jag bestämt mig för att avveckla NU så räknar dom det fortfarande som att jag är arbetande i mitt företag vilket inte ger mig rätt till graviditetspening.. som jag annars skulle fått from 1/4 , trots att jag inte tar ut nå lön ur företaget men då sa jag att om dom inte hållit på att strula och om jag fått veta detta på en gång så hade jag isf börjat avveckla butiken samma dag jag fick veta att jag var gravid.. men ja, hon jag pratade med var bra och förstående så jag kunde inte skälla på henne utan får spara på krutet tills dess att jag fått mitt eventuella avslag!
Nåja, det går ingen nöd på mig.
Dessutom kommer de sista nya kläderna in imorgon eller på fredag vilket innebär lite nytt tryck i butiken och lite extra klirr i kassan och det får också bli de sista varorna som kommer in innan jag bommar igen, så passa på nu att köpa upp er på underbara STOLT-plagg innan det är försent. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0