Gäääääsp

Jag skulle verkligen behövt sova 50 timmar till känns det som men min kropp/ögon vill verkligen inte.TYPISKT!
Sååå, istället plockar morfar snart upp mig för en vända till mor och far och lite frullerulle. Det blir bra det!
SEN, tror jag att jag ska försöka städa.. men det känns så sjukt trist när det är så fint väder men jag har typ gjort det mesta som ska göras ute så det är väl bra att bita ihop då... Om nån känner för att "dejta" mig idag så hojta till.
Ikväll 18.00 ska jag teama med Ullis på Balansen . Första gången sen i onsdags som jag rör på fläsket..
(om man bortser från allt skruvande,konkande,grävande,trappspringande,cyklande...ja!;P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0