Go' kväll

Vad gör ni en fantastisk kväll som denna?
Själv så hängde jag hos päronen i några timmar, fick lite krubb osv och nu ligger jag hemma på sofflocket, lite mosig av all sol och mumsar ur en säck med satsumas. Dom är sjukt goda och syrliga nu så passa på!
Har köpt mig nån preggo-blaska och så tänkte jag kolla på senaste HarryPotter då detta inte blev av sist jag tänkte göra det.
Planen var ju förstås att tvätta och städa hela stället nu när jag ändå var gräsänka men det känns som att sol-lapning föll sig mer intressant idag. .. men det är ju en dag imorgon också!
Har ni några trevliga planer för kvällen så hojta till, att träffa folk är mys men tillsvidare  och i brist på annat så ligger ja kvar i pyllen!:)
TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0