Har bestämt mig,

Snarast möjligt stänger jag butiken.. för min egen skull!!
Om någon hör någon som är intresserad av en lokal med ett attraktivt läge med direkt anslutning till populärt gym  med MÅNGA besökare varje månad och nyöppnat (den närmsta månaden) Cafe' med hälsotänk och glassbar så tveka inte att hojta till, gärna något med liknande inriktning(Hälsa) alternativt tillochmed liknande verksamhet då jag mycket varor som jag lär bli väck med!!!!
Det finns grymma möjligheter i lokalen och hyresvärden är TOPPEN!
Dessutom har jag ett kassaregister och skatteverkets "svarta låda" som jag äger och som utan problem kan säljas.
( =möjlighet till snabb öppning för den nya hyresgästens del!)
Det har gått bra och framåt med butiken och jag tror fortfarande på ideen med en eko-butik i Fagersta (kånske en idee DU vill spåna vidare på?) då detta är HELT RÄTT i tiden så därför tog det emot att fatta dethär beslutet men jag är stolt över att jag gjort detta,från början till slut, med tanke på vad jag lärt mig av det och det är en erfarenhet jag kommer kunna dra nytta av hela livet men detta gör jag för min och min blivande lilla familjs skull, för att inte göra OSS en otjänst i framtiden.
En glad och tillgänglig mamma är en bra mamma.
Jag hoppas ni är med mig i detta och hjälper till att med ljus och lykta söka någon som vill ta över lokalen/köpa upp lager.. etc. och ni är helt underbara om ni kommer in och hjälper mig tömma butiken, jag kommer däremot inte ha någon nämnvärd utförsäljning då detta skulle påverka avslutet negativt och innan jag hittat någon som vill ta över lokalen så är det inte är någon panik heller.
Men det bästa vore om vi tillsammans kunde hitta en ny hyresgäst INNAN bebisen kommer, detta skulle innebära en OTROLIG lättnad för mig.
SÅ, ut och leta mina små älsklingar. :)
PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Annalena

Sv: jag tyckte nyss det var över 100 dagar kvar. Fick lite lätt panik igår att det "bara" är 25 dagar kvar. Men FAN vad jag längtar!! :)



Beslutet att stänga butiken måste ha vart svårt, men det känns väl rätt innerst inne? Det kommer att bli bra :)

2011-04-26 @ 08:15:40
URL: http://lillisandal.blogg.se/
Postat av: kund

Nej men vad tråkigt för Fagersta! Typ den enda bra affären :) Vart ska man nu köpa te och choklad? Hoppas att någon vill ta över :)

2011-04-27 @ 01:02:23
Postat av: Anonym

varför?

2011-05-01 @ 16:11:06
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0