i lördags..


så kom vi in på massa snuskiga grejer typ en speciell ..eller som biffen skulle uttrycka det ,"exotisk" ..incident med en gurkburk.. :D
Varpå någon plötsligt undrar över om rotten.com fortfarande fanns kvar.. och vad jag kan minnas så kunde ingen direkt svara på detta

( för er som inte vet så är rotten.com en sida där man lägger upp RIKTIGA bilder på tågolyckor,köttkvarnsincidenter ,förruttnelse och diverse andra blodiga historier vilket en stor del av ungdomarna med skräckblandad förtjusning, fann oerhört fascinerande under min skoltid..även jag själv,men ja ,inte smärtfritt och ofta med mardrömmar som följd!)
..hursomhelst så ägnade jag väl inte  särskilt många tankar på detta efter lördagen men så plötsligt idag, när jag sitter och läser Lady Dahmer's blogg så har hon länkat just dit.. till :
ROTTEN<-------JAG VARNAR,NI KLICKAR ER IN PÅ EGEN RISK!!!
Självklart var man ju bara tvungen att titta och det första som möter mig är en bilduppsättning på en amputation av en hand. Lite halvtrevligt sådär. NOT!
MEN.. trots detta kollade jag vidare på ytterligare ett par bilder..
..ett ruttet mask-täckt ben på en levande man, ett styckat lik.. ja ni förstår!
För varje bild fick jag panik och bläddrade snabbt vidare..kanske kollade 5 länkar sen fick det vara nog... men nu till min poäng: VARFÖR utsätter man sig för detta? Det är ju BARA vidrigt!

Som syrran, hon jobbar på en mack där dom har en sån där "hyrfilms-maskin" och när dom senast fick nya filmer så kom det med en rulle som hette "The serbian film" . Efter ett par dagar så hörde filmföretaget av sig och BEORDRADE hennes chef att ta bort denna film från hyllan , OMEDELBART!! då den tydligen var så rå och brutal. Chefen lydde order och tog bort den från hyllan..
MEN,självklart kunde inte systeryster hålla sig utan var givetvis tvungen att kolla på den.. eum.. japp.. hon fick för det första lov att se den i två omgångar då den var så obehaglig och rent ut sagt VIDRIG!!! Men hon kände ändå att hon var tvungen att se klart den för hon tänkte ju att NÅNSTANS,NÅNGÅNG måste det ju komma " och så levde dom lyckliga i alla sina dagar.. " men icke.VIDRIG från början till slut och NEJ jag tänker inte se den.
MEN, för er som fortfarande gillar rotten så kanske det kan vara något!? Dock tvivlar jag på,efter vad hon berättade om den, att någon frisk människa överhuvudtaget kan finna denna film underhållande.
SÅ, Det var kvällens tankeverkstad!

..OCH SÅ LEVDE DOM LYCKLIGA I ALLA SINA DAGAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0